loading...
دیوان تنهایی

milad بازدید : 15 2013/06/16 نظرات (1)
gah miandisham mitavani to be labkhandi in fasele ha ra bardari,dast haye to tavanayi anra darad ke be man zendegi bebakhshad,mitavani to be man zendegani bebakhshi ya begiri az man anche ke mibakhshi,cheshm haye to be man mibakhshad eshgh shore javani,va to chon mesrah sheri ziba satre bar jesteyi az zendegi man hasti
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط fatemeh در تاریخ 1392/03/26 و 22:28 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون که به وبم سر زدین..اگه براتون امکان داره فارسی مطالبو تایپ کنین جون حوندن مطالب انگلیسی به مراتب برای فارسی زبان سخت تره..حداقل پیشنهاد میکنم فونتشو درشت تر کنین..امیدوارم ناراحت نشین من فقط نظرمو گفتم
پاسخ : کاربر گرامی به علت بروز نقص فنی در سیستم امکان تغییر فونت و فارسی شدن سایت تا3 ماه وجود ندارد.از اینکه از سایت ما دیدن کردید سپاس گذاریم.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام،به سایت عاشقانه برهان خوش آمدید.من میلاد هستم مدیر این سایت امید وارم لحظات خوشی داشته باشید.نظر یادتون نره.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی سایت عاشقانه برهان چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 177
  • بازدید کلی : 574